En tiedä mitä ihmettä tässä on tapahtunut... Lääkkeiden lopetus vai bioresonanssi?

Mä en oireile millään tapaa. Ihan kun ois silmät auennu elämään ihan toisella tapaa. Mä oon tehny hirveesti töitä, ei tuu mitään takapakkeja ja jaksan aamusta nousta ihan niinkun ei mitään ikinä ois ollukkaan. Nyt painettiin läpi iso siivousoperaatio tallissa ja tein 3 päivää putkeen 16h päivässä raskasta hommaa. Pesin tallin, maalattiin kattoa, kiipesin tikkaita ylösalas tsiljoona kertaa, kökin niska vinossa suti kädessä ja EI MITÄÄN!!! Tai no onhan niskat nyt vähän jumissa mutta niin ne on ollu muillakin ketä siellä on maalannu. 

Tää on ollu niin käsittämätön muutos mun olossa ettei mitään järkeä! Mulla on kolmas bioresonanssi juhannuksen jälkeen ja todella mielenkiintoista ois sen jälkeen ottaa saksan testit ja kattoa että näkyykö niissä jotain. 

Lähes 1,5 vuotta söin yrttilääkkeitä ja siihen päälle 2 käyntiä bioresonanssia. Siinä mun hoito. Lähes 20 000 pilleriä meni kurkusta alas. Nyt en syö mitään pillereitä, edes vitamiineja vaikka ne varmaan ois hyvä ottaa mut ton lääkemäärän jälkeen ei oikeen huvita. Ruokavalio on laajentunut mulla tosi paljon, silti pidän sen borrelle epämiellyttävänä. En syö juurikaan perunaa, ei maitotuotteita, ei gluteiinia, karkkia oon kyllä syöny muittenkin edestä mutta koitanpa ottaa itteäni taas niskasta kiinni enenn ku ei housujen napit enää mene kiinni ;)

Kävin myös lapseni kanssa uudelleen bioresonanssissa. Ruokavalio laajentui lapsellakin ja kiellettyjen listalle jäi enää gluteiini, kiwi, laktoositon ruokavalio ja aspartaami. Ekalla käynnillä kiellettyjä juttuja oli ihan mahdoton määrä. Urheasti lapsi jaksoi noudattaa 3kk ruokavaliota ja nyt tulos on tämä. Tiedän että pientä pullahiiren vikaa lapsessakin on ja vehnää on menny välillä salaa mutta kaikki mahavaivat on mennyttä ainakin tässä kohtaa. Pituutta tuli pari senttiä jo lisää ja kaikki vitamiiniarvot on nyt kohdillaan. Huikeeta! Ja äiteen sydäntä lämmittää! Talvella lapsi oli väsynyt ja vähän kärttyinen, nyt mun ilopilleri on tullu takasin ja monesti heräsi virkeänä kouluaamuisin jo ennen kun me vanhemmat noustiin ylös. 

No jotain huonoakin. Se mun polvi. Nyt kävin magneettikuvassa ja 23.6. saan tulokset ortopediltä. En voi juosta, en polkea fillaria ja kiertoliikkeet saa sen heti ärtymään. Kyllähän mä sen kanssa pärjään mutta nyt kun oon näin hyvässä kunnossa niin todellakin haluan mennä pelaamaan sitä pesäpalloa! Nyt polvi ei rasitusta kestä. Saapa nähdä löytyykö sieltä jotakin. 

Mulla ei oikeen kerrottavaa täällä enää ole, ainakaan tässä kohtaa. Mä nautin tästä mitä oon nyt saanu!!! Voipi olla että aika hiljasta täällä tulee jatkossakin olemaan, tai ainakin toivon että mun ei mitään borrejuttuja omalta kohdalta enää tartte kirjotella. 

Mä toivotankin kaikille lämmintä ja ihanaa kesää! Varokaa punkkeja!!!