Voihan könkkäpönkkäpolvi.

Nyt se tuli sitte oikeesti kipeeks, hemmetti! Oonhan mä tässä könkänny menemään sen kanssa ja eilen illalla se ärty tosissaan. Aattelin että koitanpa kinkkupussiani jos se rauhottais tilannetta. No ei todellakaan auttanu vaan ärty entisestään. Jösses että teki kipeetä. Oli pakko nöyrtyä ja ottaa kipulääkettä. Tunniks vei kivut pois mut sain mä yön nukuttua vähän paremmin enkä heräilly niin usein kipuun.

Aamulla otin heti toisen lääkkeen ja nyt mä muistan miks mä en tykänny näistä lääkkeistä. Ensinnäki jää ällöttävä maku suuhun ja toiseks tuli halpa känni. Hitsit että käy tonne pääkoppaan. Ei puutu enää kun hyvä seura ;) Mä oon nyt kyllä sen verran koomassa että petiin ja peitto korviin taitais olla paras vaihtoehto.

Hohhoijakkaa, mitäköhän sitä sitte tekis...mä inhoon ku polla on sekasin. Täytyy nyt ottaa vähän rauhallisemmin ton kintun kanssa. Mälsää. Ahdistaa ajatus että jos joudun syömään noita kipulääkkeitä pitempään ja vaan olemaan. Jos polvi ois tulehtunu niin luulis sen olevan turvoksissa tai kuumottavan. Kumpaakaan noista ei ole. Eli poistan vaan kipua noilla pillereillä ja se sotii mun ajatusmaailman kanssa koska en tiedä että mikä sen kivun aiheuttaa. En mä siltin ois yllättyny että sieltä ei löydy yhtikäs mitään syytä ja borrenpiru vaan syö siellä polven pintoja. 26.5. on aika ortopedille...aika pitkä odotus siis vielä.

Ai niin, meillä ei ole edelleenkään varsaa. Ainoastaan väsyny elefantti.

En tiedä mistä johtui että mun höpinät kiinnosti yhtäkkiä kun lukijamäärä pomppas korkeelle. Tai sitte tää sivusto sekosi. Tosi paljon on tullu uusia oikeesti hyvä blogeja borrelioosista. Googlailemalla varmasti löytyy. Mä en enää jaksa enempää kirjotella borren hoidosta vaan tää on tosiaan mulle sellanen päänpurkusivu. Mielessä on käyny jo että mitä mä tänne turhaan kirjottelen mut jotenkin on ajatuksena että saisin tälle kaikelle pisteen jossain kohtaa. Niitä kontrollikokeita en edelleenkään ole varannu. Toi bioresonanssi sekotti ajatuksia entisestään ja aattelin että katon sen kortin ensin ja borrelääkkeitä syön kuitenkin edelleen vaikkakin paljon vähemmän. Bioresonanssia muuten käytetään kuulemma ulkomailla jossain sairaalassa. En tiedä missä enkä ole asiaa enempää edes tutkinut. Saksassa tota käytetään aika paljonkin borrelioosin hoidossa.

Viikonlopuksi on luvattu aurinkoista ilmaa. Ihanaa! Ei oo hienompaa tapaa alottaa päivä kun juoda aamukahvi ulkona linnunlaulua kuunnellen. Paitti et mä en sais juoda kahvia. Ei sovi bioresonanssin mukaan mun mahalle nyt just. Mut ton suosituksen mä unohdin heti kahden päivän jälkeen. Tee ei todellakaan korvaa kahvia ja jos mä sen puoli desiä juon niin ei se voi nyt olla niin paha juttu...eihän?  ;)

Mutta mukavaa viikonloppua kaikille, kohta on kesä!!! :)