Voi plääh, just aattelin että pääsiäisen pyhinä on kiva tehdä vähän kaikkea muuta kun normihommia niin eikös kuume pukannut päälle. Vanhin lapsista oli kipeenä viime viikonloppuna ja tais tarttua muhun ja puolisoonkin. Nyt höpistään siitä RS viruksesta, oireet passais mainioisti siihen. Mulla oli melko pahoja hengitysvaikeuksia illalla  ja kipukohtauksia, ihan ku ois nauloja tungettu syvälle luuhun. Hetken oli jo ihan toivoton olo ja itku pääsi. Nyt on enää hengittäminen raskasta, keuhkoihin viiltää, yskittää ja kuumetta. Puoliso on vaan muuten vähän flunssanen mutta mulle tietty iski kunnolla päälle. Tosta viruksesta sanotaankin että voi iskeä pahemmin huonokuntosimmille aikuisille ja vanhuksille. Tai sitte ihan pikkulapsille. Mikäköhän mä sitte noista oon? ;) Taidan ottaa nyt tuplamäärän viruslääkettä...josko taas nopeuttais paranemista.

No tämä päivä täytyy ottaa rauhallisesti sohvan pohjalla. Enpä muista koska oon viimeks kattonu Nalle Puhia telkkarista. Oli kyllä oikeen sopivaa ohjelmaa mulle ;) 

Mutta kuitenkin, oikeen mukavaa pääsiäistä kaikille. Toivottavasti sitä saatais kohta nauttia aurinkoisista kevätpäivistäkin :)