Perillä ollaan, tai oltiin jo maanantaina. Lämmintä ja aurinkoa riittää, parasta lääkettä!

Mulle rupes jo lauantaina tulemaan flunssa takas. Lentokoneen ilmastointi ei ollenkaa helpottanu oloa ja oli jo varmaa vähän kuumettakin. Tossa meni taas lääkkeiden ottaminen vähän niin ja näin matkustamisenki takia mut eilen pääsin taas normirytmiin. Ja kappas kummaa, flunssa alko heti paranemaan, taas! Tää on nyt toinen kerta ku huomaan saman ja oon ihan varma että toi viruslääke, puhdasta luonnon omaa troppia tappaa flunssaviruksenkin. Miksei tälläsistä puhuta missään kunnolla? Pitää ottaa rokotteita ja niissä on kuitenkin sivuvaikutuksensa. Toinen on hopeavesi. Monet käyttää lasten korvatulehduksiin, flunssiin, akneen ja vaikka mihin. Ja se toimii! Puhutaan että ei sais määrätä antibiootteja niin herkästi kun tulee resistenssiä. Tälläsistä vaihtoehdoista ei puhuta, raivostuttavaa. 

Jostain luin artikkelia jossa verrattiin suomen ja Saksan lääkäreitten hoitotavoista. Suomessa tupataan teollisia lääkkeitä kun Saksassa käytetään koko ajan enempi luonnonlääkkeitä. 

Ja kun nyt vauhtiin pääsin niin mollaan samaan syssyyn suomen elintarvikkeet. Ohrasta on löydetty bakteeria joka tulee maaperästä. Tämäkin löydös tuli sattumalta esiin. Entäs muut viljat? Leivissä käytetään selluloosaa että ne säilyis pidempään. Tosi tervettä taas.

Mä en oo puhunutkaan mutta mun nuorimmalla lapsella todettiin hiljattain vähän kroonista suolistotulehdusta. Maito ja viljat on nyt ruokavaliosta pois ja lapsi voi paljon paremmin. Nyt kun ollaan täällä voidaan kummatkin syödä ihan mitä vaan ja voidaan vaan päivä päivältä paremmin. Täällä ruoka on tuoretta, puhdasta. Mulle tosin riittäis vähempikin syöminen mutku on NIIN hyvää! Tässä on yksi syy miks halusin lasten kanssa tänne. Se tulehdus pudottaa tietenkin painoa ja nyt saadaan syödä huoletta ilman kovia mahakipuja. Ai että kun äiteen sydäntä lämmittää!

Omat haasteet on tosiaan kotona ruuanlaitossa, onneks nykysin on paljon gluteiinittomia tuotteita. Positiivista tietty se että koko perhe syö nyt terveellisemmin.

Me ollaan nukuttu täällä kun porsaat, ekana yönä 12 tuntia, viime yönä 11. Mun jalat alkaa tuntua lähes normaaleilta. Arvatkaa kuinka paljon mä odotan että pääsisin töihin kun tullaan kotiin?!?! Tiedän että kunto on ihan toinen ku lähtiessä tänne. Jee!!!