Ja varsakin vihdosta viimein syntyi! 16 päivää yli lasketun ajan meni ja orivarsahan sieltä sitten tuli. Mä olen myyty! Hyvin meni kaikki onneks. Mä olin tosi väsyny sen jälkeen, varmaan jännitys ja helpotus vei voimat. Nyt alkaa taas olemaan suht normaali olo.

Oonhan mä tässä taas onnistunu sättäämäänkin. Nuorimmalla lapsella oli perhepäivä koulussa ja yhtenä juttuna siellä oli temppurata. Pitihän mun nyt lapselle näyttää että kyllä äitikin vielä pääsee kuperkeikan etu- ja takaperin...krunts ja mun pää jämähti paikoilleen. Himputti! Kaikkee sitä pitää mennä tekemään. Tosta on nyt 3 päivää ja edelleen niskat tai mikä ikinä sitte onkaan jumittaa kunnolla. Eilen käväsin saunassa sen enempää ajattelematta ja tänään tajusin kun olin entistä kipeempi että jeps, tulehdus se sinne niskoihin on taas tullu ja sauna ei todellakaan helpottanu asiaa. No eiköhän se tästä ala helpata pikkuhiljaa. Yöt on vaan inhottavia kun ei pysty kääntymään ja sattuu. Sitte ei taas meinaa nukahtaa uudelleen.

Oottekos lukenu uusinta tieteen kuvalehteä? Siinä on asiaa borrelioosista. Mä jotakin pientä siitä luin mutta mun täytyy mennä ostamaan se lehti, sen verran kiinnostavalta tuntuu. Siinä mitä mä luin puhutaan jopa totta. Uskomatonta!  Yle Areenalla on myös 2 borrelioosipotilaan haastattelu. Hyvä oli sekin.

Uusia tutkimuksia maailmalta on myös tullu. En oikeen tiedä miten sitä siihen suhtautuis. Siinä borre jaetaan kolmeen osaan, akuuttiin, krooniseen ja autoimmuunisairauteen josta ei ole enää mahdollisuutta parantua. Sitä kun luin niin oireet mulla viittais tohon viimisimpään. En tiedä, en oo oikeen jaksanu ajatella edes asiaa sen enempää. Ensin iski ihan epätoivo mut minkäs sitä sille sitte tekee. 

Täytyy vaan yrittää keskittyä ruokavalioon ja riittävään lepoon. Mun ruokavalio on nyt ollu kyllä ihan kaikkea muutakun sopiva mulle. Täytyy ryhdistäytyä!!! Ei vaan yhtään huvittais ku toi syöminen on niin pirun kivaa ;)