Aattelin taas kirjotella kun on positiivisempaa kirjotettavaakin!

Nyt kolmas päivä menossa kun mulla on huomattavasti parempi olo, tämä päivä on itseasiassa tosi pitkästä aikaa ollu oikeesti hyvä päivä! Mä oon pystyny olemaan töissä, jaksanu tehdäkkin jotakin vaikka otankin tai ainakin yritän ottaa vähän varovaisemmin edelleen. NIIN IHANAA!!!!!

Vähän on pelko persauksissa siltin että mitäköhän tästä tulee, mä oon nyt kahtena yönä valvonu. Viime yönä nukuin ehkä reilu pari tuntia. Voi täysikuu! 

Oon saanu yhden vanhan oireen takasin, eilen alkoi. Kutina! En tiedä mistä tämä kirppusirkus tuli mut jukoliste se meinaa tehdä mut välillä ihan hulluksi! Raapiminen ei auta ja kutina voi tulla ihan mihin vaan. Mulla oli sillon tän alkuaikoina samanlaista mutta sillon oli eniten jalkapohjassa. Kutittaa niin et olo on ku riivatulla.

Ja oon mä ollu reipas muutenkin, ylihuomenna otetaan kontrollikokeet ;)