Nämä päivät menee niin hujahtaen ettei tässä oo mitään järkeä!

No, toisaalta, kevättä ja kesää kohti! :)

Mä oon käyttäny nyt tosi ahkerasti mun kinkkupussiani, eli sitä infrapunapussia. Ajattelin että jospa saisin huijattua mun kroppaani että oisin edelleen siellä Thaimaan lämmössä. Jalat on meinannu mennä kovaa jo takapakkia mutta nyt ne on pysyny jotenkin siedettävinä ja oon voinu olla töissä. Tosi väsyny oon silti ollu iltasin eikä unta tarvii pitkään odotella. Hyvä kun ehtii pään saamaan tyynyyn.

Nyt mulla on myös lähete niihin kontrollikokeisiin. Enää tarttis varata aika sinne. Vähän nyt suunnitelma ois sellanen että nuo varsinaiset pillerilääkkeet mä lopettaisin(tai syön kunnes ne loppuu eli parissa viikossa)  ja jatkaisin toistaseks vaan yrttitipalla (virus&borrelääke) ja serrapeptaasilla + vitamiinit pidän joka tapauksessa. Tosin tuo yrttitippakin pienennettäisiin jotta mun olo pysyis parempana. Kuullostaa ihan älyttömän ihanalta!!! Lisäks mulla testataan D-vitamiinitasot ja ferritiini. Tuo ferritiini on sellanen että laskee mielellään liian alas jos on pitkäaikanen infektio päällä ja D-vitamiinilla on isoin vaikutus immuunijärjestelmään. Saapa nähdä millasia tuloksia sieltä sitten tulee. 

On ollu ihanaa päästä tekemään töitä, siivoilla tallia, ajella ja hoitaa hevosia...mielentila ja välillä olokin on ollu vähän niinku joskus sillon ennen ku tää kaikki köntsä alkoi. Onhan niitä huonoja päiviä välissä mutta ton Thaimaan matkan jälkeen mä oon ollu taas ihan eri kunnossa. Koko ajan käy vaikeemmaks sietää niitä huonoja päiviä. 

Huomenna on mielenkiintonen päivä. Mä meen nuorimman lapsen kanssa terveysanalyysiin. Meidät molemmat testataan. Todella epäröivä olen mutta oon lukenu siitä paljon mielenkiintosia juttuja ja hienoja paranemiskertomuksia. Sellasia tapauksia kun lääkärit on nostanu kädet pystyyn mutta tuon jutun avulla ihmiset on parantunu. Saapa nähdä mitä sieltä sitte kuuluu...