Tänään kävin hoitoon kuuluvan viimesen kerran.

Borreliaa, anaplasmoosia, bartonellaa, babesioosia, keuhkoklamydiaa eikä niitä kaikkia löytyneitä muitakaan parasiittejä enää näkyny.

Sydämmestä löytyi mykoplasma. Ilmankos se on nyt pompotellut vähän miten sattuu. Lisäks oon nyt nukkunu huonommin viikon verran, en meinaa saada millään unesta kiinni ja heräilen vähän väliä. Noh, mulla on melatoniinista vajetta. Ilmankos!

Miten ihmeessä se masiina voi löytää joka kerta selityksen näille jutuille??? En ymmärrä! :D 

Ruokavalio laajeni paljon, enää on kielettyjen listalla aspartaami, gluteiini, selleri ja kiwi. Sen mukaan kaikki maitotuotteetkin siis kävis mutta oon varma että jos mä niitä käyttäisin niin suolisto menis uudelleen sekaisin. Mutta vähän voin siis sillon tällön syödä...jee! Samoin peruna, välillä on vaan pakko ollu syödä uusia perunoita mut kyllä sen heti tuntee jos liikaa syön. Ruisleipäkin on joskus ja jouluna jo sallittua kun jäi vaan niin vähän miinuksen puolelle. Tärkeintä on tietty kuunnella sitä omaa oloa ja mulla possun ja naudanliha on myös sellasia et en syö usein. Kana ja kala sopii hyvin.

Muutaman B-ryhmän vitamiini on vähän vajaalla edelleen, samoin jodi. Mä en tykkää suolasesta ruuasta mut täytyy nyt kiinnittää siihen enemmän huomiota. Kävinkin hoidosta lähtiessä heti ostamassa suolapähkinäpussin ;)

Nyt tehtiin puolen tunnin puhdistushoito taas ja ekstrana se sydämmen mykoplasma. En ehtinyt kotiin päästä kun jo alkoi sydämmeen pistää, rintaa ahistaa ja välillä tuntui et henki loppuu. Mykoplasma taitaa saada kyytiä! Jos makailen ihan paikoillani ni olo on ihan jees. Hetken olin töissä ja nyt alkaa tuntua se jäätävä väsymys taas. Voi plääh!!! Kai se tätä on taas pari viikkoa. Oon juonu hirmusesti vettä että tulis myrkyt pois kehosta.

Ortopedikin soitti, syksyllä tähystetään polvi. Tosi toiveikas oon että pääsisin taas kunnolla puuhailemaan!!!