Mun pitäs varmaan joka aamu marmattaa täällä että on huono olo...tuntuu joka kerta katoavan sen siliän tien kun valitan ;) En tiedä oliko sitte tossa mukana jotakin aikaerorasitustakin kun se yks lepopäivä taas teki niin hyvää. Töissä oon ollu ihan normaalisti jälleen, ihanaa!!!

Mut tätähän tämä on, yhtäkkiä voi tulla huono päivä ja sitte taas parempaa. Vaikeuksia vaan edelleen sietää sitä.

Tänään kun tuolla ulkona töissä olin ja tuo kelikin on kaikkea muuta kuin jouluinen niin palas taas se muisto mieleen miten kipeä mä olin ennen kun matalapaine jylläs. Sen tiesi tai tunsi jo päivää ennen että kohta sataa. Nyt ei tunnu missään. Vaikka siltin kyllä nautin huomattavasti enemmän kesäisistä ilmoista...

Nyt on viikonloppu edessä, vähän joulusiivoa ja piparkakkutaikinan tekoa, josko se joulumielikin sieltä alkais tulla :)

Mukavaa viikonloppua!