Mulla on ollu tänään superhyperhyväpäivä!

Mä en muista koska mun olo ois ollu viimeks näin hyvä! Mä oon ihan täpinöissäni. Olo on höyhenen kevyt ja virtaa riittää, ei satu mihinkään ja hymyilyttää erittäin leveesti.

Tällästäkö se onkin ku on terve? Ei pysty muistamaan.

Tänään minä oon ollu minä. Todella pitkästä aikaa.

No ensinnäki nukuin tosi hyvät unet, eilen olin vielä matkasta ihan väsynyt. Vähän hirvitti ajaa kotiin pitkän lennon jälkeen kun väsyneenä näen kaikki valot kahtena. Piti tosissaan keskittyä, muutenkaan en oikeen tykkää ajaa pimeellä.

Mä nukuin reissussa muutenkin aika huonosti, jotenkin ei sisänen kello meinannu kääntyä ja kun nuo mun lapset on sellasia vähtääjiä yöllä ja toinen höpisee unissaan niin ei mun nukkumisesta oikeen tullu mitään.

Tänään aamulla oli heti niin hyvä olo ja lähdin töihin. Sain jonkun verrankin aikaseks, pääsin ajamaan hevosia ja hitsit miten hienolta se tuntu pitkästä aikaa.

Voi kun tää nyt jatkuis näin!!!!!!!!!!!!! On tolla lämmöllä ja auringolla ihan mieletön vaikutus muhun.

Mut jospa vanhat merkit paikkansa pitää niin kohta mennään taas normioloon. Ei tää oo ennen kauaa kestäny. Tänään laitoin mun borrehoitajalle viestiä ja kyselin jo varovasti lääkityksen lopettamista. Saapa nähdä mitä vastaa. 

Mä oisin jo täysin valmis normaaliin elämään!