Mulla alkaa kuume helppaamaan mut olo on tosi raskas ja heikottaa. Eilen jo aavistelin että poskiontelontulehdus on tulossa ja tänään oon siitä jo varma. Pää särkee koko ajan, posket särkee, silmät on arat ja koko ajan nyt pientä lämpöä. Hemmetti! Mä en millään hakis mitään antibiottikuuria! Nyt teinkin ihan oman testin että miten hopeavesi vaikuttaa tohon tulehdukseen. Tää onki kiva aihe höpöttää mut laitoin nenäkannuun hopeavettä ja huuhtelin sillä poskiontelot. Olo helppas heti tietty kun vähän huuhteli niitä mut saas nähdä auttaako enemmänkin. Toivottavasti!

Eilen jaksoin jo vähän jotakin tehdä ja pesin vuodevaatteita. Voi jessus...taas niin meikäläisen touhua. Oli tosi tuulinen päivä, pesin lakanat ja vein ulos kuivaamaan. Peitot sun muut laitoin tuuletustelineelle. Tunnin päästä kaikki oli jo pitkin märkää pihamaata ja alotin pesurumban uudestaan ja lisäks tietty peitotkin. Tällä kertaa käytin tsiljoonaa pyykkipoikaa ;) Pesin myös ohessa makuuhuoneen television kaukosäätimen pesukoneessa. Mä ihmettelin että kummallisia kolahduksia peitto saa aikaan koneessa mut ihmekös se sitte oli. No tuli puhdas sitte siitäkin! Mä olin ihan varma että mäkeen sen sitte saa heittää mut ei, se toimii edelleen kun patterit vaihdoin! Joskus pesin oman puhelimenikin koneessa mut se ei kyllä enää suostunu toimimaan...eikä yks puhelin selvinny hengissä kun ajoin kuorma-autolla sen yli. Kumma juttu.

On ollu tosi "vapauttavaa" kun noi borrelääkkeet on vähentyny niin paljon. Ei tarvi koko ajan miettiä että missä kohtaa mitäkin pitää ottaa. Pari kertaa päivässä enää pitää muistaa. 

Tänään on meidän tammalla laskettu aika...toivottavasti hyvin pian saadaan katella varsan touhuilua :)

Mukavaa pääsiäisen jatkoa! :)