Mä heräsin kahden jälkeen yöllä, nousin ylös kun kyllästyin pyörimään sängyssä, ei vaan taas saa nukuttua. Edellisyönä vedinkin lähes kellon ympäri unta ja voi että kun teki hyvää. Tais tulla ylinukuttua kun nyt sitte valvotaan ;)

En oo kirjotellu kun on tuo aika mennyt niin puuhaillessa kaikkea. Mä oon voinu muuten tosi hyvin mutta toi polvi. Hitto sentään että sais jo lakata!  Kipupiste on nyt vaihtanu paikkaa ja mä oon yrittäny miettiä pääni puhki että mikä tässä nyt mättää. Onko se nyt vaan borrea vai onko joku muu siihen iskeny. Välillä särkee vaan, välillä joka askeleella työnnetään neuloja luuhun tai se on vaan kankea, välillä ei oo polvikivusta tietoakaan. Kipu on pahimmillaan aivan samanlaista mitä borre tekee. Repivää helvettiä ja tulee aaltoillen. Se kestää ehkä vajaan minuutin ja sitte se hiljalleen häviää kunnes tulee taas uudestaan. Ja mä huudan. 

Saksasta ei oo edelleenkään kuulunu allergiatuloksia. Sähköposti tulee tarkistettua melkosen usein nykyään ;) Keskiviikkona tulee 5 viikkoa täyteen...4-6 viikon kuluessa ne pitäs yleensä tulla. Joku mulle erehty sanomaan että saattaa tulla jopa kahdessa viikossa. Mulle toi tarkottaa vähän niinku että ne on sitte kahden viikon päästä valmiit! Ai että mä vihaan odottamista! :D

Kun ne nyt sieltä tulis niin sitte meen käymään borrehoitajallani ja mietitään se viiminen hoitosetti. Tai ainakin ihan älyttömästi toivon että se on sitte viiminen! Yhtään mielenkiintoa ei oo enää mihinkään uuteen lääkkeeseen mutta kai sekin sieltä sitte taas tulee. Viikko sitte mä en ollu yhtää menossa edes borrehoitajalle. Niin sitä taas vaan hermot venyy tän taudin kans.

Kuuluu tänne muutakin hyvää. Meidän remontti on loppusuoralla. Jep, sitä tehdään edelleen! Mä kesällä vitsailin että kun jouluks saadaan valmiiks...nyt se ei enää tunnu vitsiltä ;)