Täällä ollaan taasen...

Aika kuluu hurjaa vauhtia, oltiin tuossa puolison kanssa lomailemassa viikon verran ja nyt taas kiinni normaalissa arjessa. Ainakin jotenkin...aikaero vähän vielä vaivaa mutta loma teki niin älyttömän hyvää! Mun selkäranka katkes ihan totaalisesti ruuan suhteen, oli niin hyvää, erilaisia ja uusia ruokia ettei niitä kertakaikkiaan voinu olla maistamatta...tai syömättä. Mut en mä reagoinu yhtikäs mitenkään ja olo oli loistava. 

Sattu siellä reissussa yks omituinenkin juttu, mä pyörryin. Oltiin yhdellä retkellä ja seisokeltiin siinä porukassa kun opas antoi ohjeita. Mun tuli heikko olo ja menin istumaan. Ei auttanu ja mua otti päähän että hittoakos nyt justiinsa pitää tollanen olo tulla. No muu porukka lähti rantaan päin ja mä päätin että kyllä se tästä ohi menee ja lähdin mukaan. Puolisolle kerkesin sanomaan että nyt on joku vähän hassusti, ehdin ehkä pari metriä kävelemään kun putosin suorilta jaloilta kuulemma. Onneks sai musta kiinni, se ois vielä puuttunu että pääni oisin siinä johonkin lyöny. N. 10 sek oli vintti pimeenä ja samantien oli rannan hengenpelastaja ja opas jo juossu siihen ku valot tuli takas päälle. Heleskutti että mulla oli pönttö olo!!! No kaikki ihmiset tietty kattoo siinä että mitä tapahtu, mulla ainoa ajatus et nyt hitto soikoo ylös tästä mut ei siinä auttanu kun maata. Mittasivat verenpaineet, toivat vettä ja pitivät jalkoja ylhäällä. Äkkiä se tilanne siitä onneks sitte meni ohi ja päästii jatkamaan retkeä. Mä oon viimeks pyörtyny joskus kouluaikana enkä tiedä yhtään mistä toi tuli. Olin syöny (todellakin olin syöny hyvin) ja juonu paljon vettä. Voiko liiallisesta syömisestä pyörtyä? ;)

No eilen alotin sitte sen viruslääkityksen. Varovasti alkaa, 2 tippaa Beyond Balancen IMN-V-VII tippoja aamuin illoin nyt ekat pari viikkoa. Sitte annosta nostetaan taas, niin kauan että päivässä menee 30 tippaa. Tosta yrttiprotokollasta jäi nyt  2 lääkettä pois kun tämä tuli tilalle. Aamupäivällä oli hetken aikaa vähän huimaava olo, pari kovaa kipukohtausta ja puhe vähän takkus mut se meni nopeesti ohi. Yön nukuin hyvin. Vitsit kun nyt ei tulis mitään enempää ongelmia! Olo on nyt niin hyvä!