Sitä ois sitte taas edessä. Mistä hitosta mä saan sen potkun persuksille että jaksaisin taas...jatkuvaa huonoa oloa, väsymystä ja kipuilua. Mä haluisin vaan olla töissä ja elää!

Nyt oon puhunu borrehoitajani kans ja maanantaina meen jutteleen sen kanssa ihan naamatusten. Hoitoa pitäis jatkaa kun noi arvot on sen verran huonot. Kyllähän se muakin on vähän hirvittäny että mitä tässä vois tulla jos jättäisin tän nyt näin vaikka oonkin ollu paljon paremmassa kunnossa. Mä tiedän että ei tarvita ku vaikka yks flunssa ja mennään rajusti taaksepäin. Kaikenlisäks se pirun yks flunssa iski päälle eilen. Lämpöä, keuhkot sattuu ja nokka vuotaa. Voi jippiaijee.

No borrehoitaja sano että ottasin ne pään magneettikuvat mukaan, hän haluaa kattoa ne tarkasti. Tänään kävin ne hakemassa ja oonkin niitä sitte tutkaillu. En tienny mitää tuloksia mutta röntgenlääkäri oli siihen kirjottanu että "ei muutoksia". Hyvä! Vertailin näitä uusia vanhoihin kuviin ja jos mä nyt yhtään osaan niitä tulkita niin oikealla puolella on jotakin muuttunu, veikkaisin jotakin silmä/poskiontelon kohtaa. Siellä on jotaki ylimäärästä mitä ei näy vanhoissa kuvissa eikä vasemmalla puolella. Röntgenlääkäri ei ollu mitää kommentoinu siitä joten tuskimpa on kovin ihmeellisestä jutusta kyse, voiskohan olla ihan jotakin poskiontelon limakalvoturvotusta tms...mielenkiinnolla odotan osasinko ite kattoa kuvia yhtään ;) Flunssassa en sillon kuvatessa ollu.

Tulevasta lääkityksestäkään en tiedä, jatkuuko sama vai vaihtuuko johonkin. Saas nähdä, maanantaina oon sitte viisaampi.

Menee hermo tohon kipuilevaan polveenkin...se ei hellitä. Jonkunnäkönen hengähdystauko tähän rumbaan ois taas ihan jees pliis! Mä oon niin täynnä tätä tautia!!!