No nyt on ekan kerran antibiottien osuus nostettu huippuunsa. Hetki sitten otin sen ekan satsin ja huhhuh mikä tärinä ja vapina. Toivottavasti saa ne pirun bakteerit nyt vauhdilla kyytiä!

Angiinaa ei ollu, kuumekkin kesti vaan reilun vuorokauden ja peitteet kurkussa on häviämään päin. Edelleen mä yskin ja köhin mut muuten olo on jo paljon parempi. Polvet on ollu paremmat ja muutenkin kivut hellittäny. Katotaan taas mitä seuraa antibioottien noston takia...kauheesti ei uskalla hehkutella. Mä oon silti ilonen siitä että mulle nykysin nousee se kuume kunnolla, vaikka vihaan kipeenä oloa muuten.

Tuntuu jotenkin ihan hullulta popsia tollanen määrä pillereitä. Mun dosetit tursuaa ja pursuaa yli äyräitten mut sain vielä just tungettua kaikki, tosin ne lääkkeet ei oo enää ihan alkuperäsessä soikeessa kapselimuodossa ;)

Jostain on tullu olo ettei tää enää välttämättä ois kauheen pitkä projekti mulla näitten lääkkeitten kanssa. Jos hyvä tuuri käy niin saan ens viikolla vielä ne tulokset Saksasta. Mielenkiinnolla odotan myös niitä allergiatuloksia. Mä tiedän että yliherkkyykksiä on varsinkin tietty viljoissa ja maitotuotteissa mutta epäilen ettei mulle sovi esim pähkinät. Niitä oon ennen voinu syödä mut nyt en enää. Tää on ihan tuore juttu.

Nyt alkaa jumittaa ajatus niin paljon et taidan mennä kattelemaan kattoa...taitaa olla sopivinta aivotyötä just nyt...pää menee kyl nyt ihan sekasin...

Aurinkoista viikonloppua :)