Hengissä ollaan ja hyvinkin vahvasti. Mä olen voinut ihan loistavasti!!! Töitä on tullu tehtyä sen verran ettei muuta oikeen ole ehtiny ajatellakkaan...ja mikä parasta, mä jaksan tehdä vaikka mitä! 

En tiedä mikä on johtanut tähän olotilaan. Lääkkeet oon lopettanu kokonaan, vaikuttiko se vai se että oon käyny bioresonanssissa? Varmasti lämpenevät ilmatkin vaikuttaa ainakin jotenkin. 

No tänään olin kuitenkin toista kertaa ja lisää löyty kaikkea ei niin mukavaa. Anaplasmoosi ja coxsackie -virus on nyt ne yleisimmät mitkä borreen liittyy. Oli lisäks ameebaa, bakteereja, viruksia, loisia, itiöitä... Huhhuh! Meinasin jo että kävelen talliin ja syön ensimmäisen hevosen matolääkkeen ;)

Kyllä mä tiesin että sieltä lisää niitä löytyy ja osasin varautua henkisesti. Eipä juuri hetkauttanut mutta mielenkiintosin juttu oli että multa löyty loinen joka aiheuttaa malariaa. Plasmodium falciparium & cynologi & malariae & vivax. Malariaa en ole sairastanut mutta puolisoni on. Sen kun sairastaa niin sehän jää ikuisesti elimistöön ja tulee verenluovutuskielto. Voiko se tarttua muutenkin??? Oonhan mä siltin itekki ollu ulkomailla, onkohan mulla sitte käyny tuuri etten oo sairastunu? 

Taas tulee fiilis että voi helvatti, lääkäreitten mukaan olen terve ja tollasia juttuja tulee esiin. Borrekin testattiin uudelleen verenkierrosta. Ei ollu. Mut se nyt ei tarkota yhtään mitään muuta kun että sen osalta se on nyt lepotilassa. Sekin kyllä kertoo siitä että voin hyvin.

En tiedä, kyllä tää niin uskomattomalta tuntuu etten oikeen tiedä miten ajattelis. Mielessä pyörii nyt sekin että kun menen kolmannen kerran juhannuksen jälkee bioresonanssiin niin jospa ottais sen jälkeen saksan testit...mitä borre näyttää siellä?

No katotaan mitä kaikkea tässä nyt päähänsä saa. 

Mulla on piiiiiiiitkästä aikaa ihan vapaailta, lösähdän justiinsa tonne sohvalle ja alan kattomaan Suomen peliä. Jee!