Juttelin justiinsa mun borrehoitajani kanssa ja kuviot on nyt sitte selkeät. Jatkan samalla lääkityksellä edelleen koska kunto on kuitenkin koko ajan menossa parempaan suuntaan vaikka tota kremppaa ja krämppää nyt välillä onkin. Pari antibiottista tuotetta jää pois ja tilalle tulee yrttiöljy joka tehoaa sekä viruksiin että borreen. Ens viikolla mun pitäis saada se öljy ja alotan sen sitte samantein.

Se on kuulemma todella voimakasta ja voi tulla taas pahoja herxejä. Vähän hirvittää mutta mä uskon että siitä on kuitenkin sitte apua. Kurkkuhan mulla on ollu enemmän tai vähemmän kipeä jo pitkään ja hoitaja sanoikin että virukset on nyt aktiivisina. 

Hoito tulee kestämään vielä 3-6kk. 3 kuukauden jälkeen otetaan kontrollit ja niistä riippuen sitte joko jatketaan tai alotetaan lopettelemaan lääkitystä. Jotenkin mulla on kuitenkin tosi hyvä kutina että piruvie mä tästä rumbasta vielä eroon pääseen, toivottavasti nyt ei mitään hirveitä takapakkeja enää kuitenkaan tulis.

Allergiatesteistäkin tulin paljon viisammaks. Jos ne ois otettu ennen koko lääkityksen alottamista niin todennäkösesti ne tulokset ois ollu paljon pahemmat. Nyt elimistö on (mä oikeesti tunnen sen) lääkityksen avulla jo rauhottunu. Loppujen lopuks en ihan kauheesti joudukkaan ruokavaliota muuttamaan, pahin on ehkä porkkana. Ja tämäkään ei ole lopullinen juttu vaan nyt tuo tuleva 3kk pitää olla ilman ja sitte niitä aletaan pikkuhiljaa taas ottamaan takasin riippuen siitä miten mä sitte niihin reagoin. Tän tarkotuksena on ainoastaan saada suolisto rauhottumaan jotta sekin alkais toimimaan normaalisti. Tuskin nyt kuitenkaan alan esim leipää syömään joka päivä mutta varmaan satunnainen herkuttelukin ois sitte ihan ok jo.

Mä alotin myös kuntokuurin, ihan ku jyrä ois vetässy yli kun oon kadonneita lihaksia alkanu herättelemään henkiin. Eka jumppatuokio oli varmasti sivusta katottuna karmeen näköstä. Itteänikin hirvitti jo! En meinannu millään hallita raajojani, varsinkaan tota oikeeta jalkaa, päivä päivältä sekin on kuitenkin parantunu.

Mun taisteluinto on heränny taas henkiin, fiilis on tosi hyvä! Hih!