No nyt ne tuli, allergiat vielä tulematta.

Mulla on Epstein Barr ja Sytomegalovirus kroonisena. Jee...plääh! Osasin odottaa että ainakin toinen löytyy mutta ois ne silti voinu olla negatiivisiakin...Muita viruksia ei testattu.

Nyt pitää sitte alottaa viruslääkitys. Inspiraatio pakkasella ja reilusti! Tökkii tökkii...oishan tää nyt tietty ollu jo liian helppoa näin...

Taas pitää kerätä sitä itkupotkuraivaria varmaankin että jaksais lähtee miettimään että mitäs nyt sitte. Vahvana vaihtoehtona mulla on alottaa Cowdenin protokolla kokonaan. Toisaalta miks mä sen alottaisin kun muuten nyt oon aika hyvässä kunnossa. Jospa alottais sitte vaan sen viruslääkkeen. Kun tietäis mitä tekis! Kai se tästä taas muokkautuu kun antaa tonne korvien väliin aikaa laittaa palasia kohdilleen...

Mä en oo syöny tosi pitkään aikaa xylitolpurkkaa kun oon siitä kuullu huonoa. No nyt en voinu vastustaa kun nuorimmainen osti jotakin piparminttupurkkaa mikä tuoksu NIIN hyvälle. Taas muistaa ettei ois kannattanu, kurkkua polttaa kolmatta päivää kun menin sitä syömään. Hyvä muistutus taas siitä että meidän perheen osalta ne jää kaupan hyllylle. Hampaille varmaan hyvää tavaraa mut ei kyllä millekkään muulle. 

UGH! Olen puhunut ;)