Hohhoijakkaa...pitää oikeen istua alas ja koittaa saada jotain järkevää tonne omaan päähän. Ekat Saksan kokeet tuli. Takapakkia menty kiitettävästi. Borrebakteerit on puhjennu oikeen kukkaan ja ne on siis noussu jonkun verrankin. Kun taas cd-57 mikä mittaa sitä immuniteettitasoa on laskenu melkosen paljon. Voi p! Kaikki tulokset ei vielä tullu, odottelen nyt ne ja sitte katotaan että mitäs hittoa tässä aletaan tekemään.

Testi         Marraskuu 2014      Maaliskuu 2015       Syyskuu 2015        Viite

CD-57             -25                          120                        -51                    100-360

Fully Antigen   +3                            +2                        +7                        <2

Osp-Mix          +2                            +2                        +2                        <2

LFA-1               2                              2                         1                         <2

Mä oon niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hiton kyllästyny noihin pillereihin, niin kyllästyny etten oo syöny niitä enää. Ja kas kummaa, mä oon voinu paljon paremmin. Reilun viikon oon nyt ollu ilman. Mä oon ollu töissä, tehny pitkiä päiviä, nukkunu hyvin ja ollu paljon positiivisemmalla mielellä. No tietty kun vihdoin taas saa jotakin aikaseks. Onhan tuo oikea puoli edelleen huono mutta oon koittanu vaan unohtaa sen aina. Pääsen kuitenkin kävelemään ja hyvänä hetkenä musta ei huomaa että jotakin ois vinksallaan.

En tiedä mistä hitosta mä revin taas sellasen tahdonvoiman että alan niitä syömään. Yök Yök Yök!!! Ehkä sitte ku oon taas niin kipee ettei oo vaihtoehtoja... 

Otettiin tossa jotain muitakin juttuja mistä mä en ymmärrä hölkäsen pöläystä. Ehkä viisastun sitten kun oon yhteyksissä borrehoitajaani.

Oon muuten huomannu että mun makuaistini on heikentyny. Mikään ei oikee maistu miltään.

No tänään oli sitte se kardiologi. Iha älyttömän iso helpotus, sydän on terve!!! Jee!!! Lisälyöntejä on sekä takykardiaa mut ihan sama, pomppikoot sitte miten pomppii mut tiedänpähän ainaki ettei mun tartte enää siitä huolestua. Kaippa se se borrepiru sitte vaan sotkee sitä systeemiä. Sen verran vielä käyn (taas kerran) labrassa et katotaan vielä kilppariarvot. Oisin saanu beetasalpaajia mutta en mä halua mitään lääkkeitä ennen kun on ihan pakko.