Voi kerpele kun taas kenkuttaa kun tökkii ja tökkii. Yhdestä kun pääsee ni seuraava tulee.

Mä oon ollu tosi hyvässä kunnossa kun jätin lääkkeet. Tai siis minuksi tosi hyvässä, aina jotain mut kuitenkin. Mä olin jopa pelaamassa pesäpalloa!!! Hetki sitte ei ois ollu mitää toivoa mut siellä mä juoksin ku ei mitää oiskaa. Paitti pirun huono kunto ;)

Oli ihan sairaan hienoa päästä pelaamaan! Tykkään tosi paljon pesiksestä ja joskus kakarana sitä pelasin enemmänki. Virkisti mieltä tosi paljon. Positiivista oli myös huomata et lihakset toimi, ne väsyi normaalisti ja seuraavana päivänä tuntu et jyrä on vetäny yli. Jee! Mutta mun oikee polveni. Se suuttu tosissaan. Päivä päivältä kipu kasvaa. Tulee kovia kipukohtauksia ja nyt jos satun kyykkyyn pääsemään ni mukava pamaus sieltä tulee. Voi helkkari!!! Liike tietty pahentaa mut hermo ei kestä olla täysin paikoillaan. Jalka särkee polvesta varpaisiin ja jalanpohjassa kuhisee miljoona muurahaista.

Kävin lääkärissä kun nuo mun särkylääkkeet ei auta, jänteet on kuulemma tulehtunu polvesta ja sain arcoxiaa ja lepoa lääkkeeks. Yritän nyt lepuutella jalkaa mahdollisimman paljon ja ehkä nyt hieman leposärky on helpottanu. Saas nähdä tuleeko tosta vielä isompi ongelma...Luin ton lääkkeen "lakanan" ja siellä oli kyllä sellasta tekstiä et saa nähdä saanko mä noita lääkkeitä vielä kurkusta alas. Onneks ei oteta ku yks päivässä. Mä en tykkää lääkkeistä. Mietin jo sitäkin et toivottavasti tää nyt ei vaan ole mitään hermovauriosta alkavaa hermosärkyä...apuva.

Tuli ne loput Saksan testitkin. Erchiliaa ei ole, huh! Keuhkoklamydia pahentunu, nyt se on +9 ja mykoplasmakin vähän pahentunu. Mä laitoin borrehoitajalleni sähköpostilla kyselyä jo maanantaina mutta ei oo kuulunu yhtikäs mitään...onkohan se lomalla kun yleensä vastaa niin nopeasti. 

No, päivä kerrallaan