Hehheh, puoliso jymäytetty. Kävin heposet ruokkimassa aamulla ja tulin kiljasemaan ovelle että "tamma varsoo"...

Pari kovaa ärräpäätä tuli vastaukseks ja alko töminä käymään kun sängystä ylös ponkas vauhdilla. Minä hihittelin ulkona ja menin piiloon. Oon mä kamala vaimo. No onneks sitä hymyilytti kuitenkin kun tajus tallissa käytyään. Ei ole varsaa siis vielä ;) Nyt alkaa olla kyllä vähän jo merkkejä siihen suuntaan että josko se viikonloppuna syntyis. Valvontakamerat pitää tänään laittaa valmiiks.

Muutenkin hauskoja aprillijuttuja oon lueskellu lehdistä ja netistä. Kaikkea ne keksii.

Mä oon voinu nyt jo paljon paremmin. Tai no melko tukkonen oon vieläkin mut muuten on jo parempi olla. Poskiontelontulehduskin jäi jo kun tosiaan huuhtelin kerran hopeavedellä ja laseroin kolmesti ne. Mä oon helpottunu ettei tarvi antibiotteja hakea. Sitä kun ei tiedä minkälaisen alamäen ne sais taas mussa aikaan.

Työntäyteinen vkl ois tulossa mutta nyt täytyy mennä jo tuon odottavan tamman ehdoilla...saa nähdä mitä tässä ehditään tekemään vai meneekö suunnitelmat mönkään. Toi syy on kyllä sellanen että saa mennäkkin, pikkuset varsat on vaan niin ihania!

Mukavaa viikonloppua! Ja toivottavasti aurinkoista :)