En oikeestaan siltin tiedä eroaako se jollain muulla tavalla arjesta kun että lapset ei mene kouluun. Ihan hirveesti taas ohjelmaa tiedossa. Ja töitä. Mulla on joku villitys nyt päällä että talli pitää saada siivottua perusteellisesti. On se kyllä sen tarpeessakin kun en oo yli vuoteen päässy tekemään hommia niin kun haluisin. Paljon oon saanu jo aikaan mut riittäähän sitä tekemistä vieläkin. Ottaa se vähän (paljon) mun kunnon päälle ja eilen nukuin kellon ympäri. Näin ihan pimeitä uniakin. Mun hevoset söi kaislapellolla vadelmia ja leijonat jahtas niitä. Mä yritin heittää jellonia vadelmilla ettei ne söis niitä hevosia. No söihän ne ja sitte tajusin että mä oon seuraava ruokalistalla. Mitäköhän kaikkea tuolla päässä oikeen liikkuu kun unet on ihan päättömiä?

Nyt on tullu taas uusia tutkimuksia Alzheimerin taudin syistä. Infektio. Ja kaks päällimmäistä syytä on keuhkoklamydia ja spirokeettabakteerit. Ei sais miettiä mut väkisinkin sitä välillä miettii että mitäköhän tässä on vielä edessä joskus... Molemmat noi mulla on.

Toinen tutkimus mitä lueskelin on että miten myöhäisvaiheen borresta parantuu. No huonosti. On ja pysyy kunnes joskus maailmassa löytyy riittävä hoito. Tuoreessa infektiossa paraneminen on mahdollista jos hoito on riittävän pitkä ja riittävän isolla annoksella. 3kk 400mg doksisykliiniä/pvä. Harvemmin tollasta Suomesta saa kun käypähoidon mukaan 3vko 200mg päiväannoksella riittää. Pyh!

Sitte luin vielä myöhäisvaiheen borrelioosin oirelistaa. Siinä oli listattu 52 eri oiretta. 50 niistä on mulle varsin tuttuja. En tiiä miks noita edes pitää lukea ja kiusata itteensä...

Menipäs nyt masentavaks tekstiksi. Ei mun olo oo kyllä ollenkaa sellanen. Mä en tiedä miks mä oon hereillä tähän aikaan... Kello on 0.22 yöllä. Kai sitä täytyy laittaa silmät kiinni, jospa ens yönä näkis unta vaiks kissanpennuista ;)

Viikonloppuja! :)