Ei auta, pakko levätä vaikkei kyllä ollenkaan huvittais. Mä oon ollu nyt kolmatta päivää niin järkyttävän väsyny ettei mistää oikee tuu mitään. Eilen nukuin 15 tuntia ja huilasin päälle sohvalla vielä muutaman tunnin. Viime yönä nukuin 10 tuntia päälle ja nyt pysyn jo pystyssä. Eilen heitti niin rajusti päässä väsymyksen takia etten voinu mennä kumaraan ollenkaan. Lisäks oli kova hengenahdistus mitä ei ookkaan hetkeen ollu.

Mä en keksi nyt mitään muuta syytä kun se bioresonanssihoito. Viimeks kun tänne oikeen kirjotin ja hehkutin oloani niin johan alko taas tapahtumaan. Sain kunnon rytmihäiriöt, vapinat ja sen väsymyksen päälle. Mä en vaan edelleenkään ymmärrä miten se voi toimia noin... En mä edellisellä kerralla mielestäni ollu näin väsyny hoidon jälkeen. Nyt tietty hoito oli kovempi ja kesti 30min. Ihmejuttu!

Mä kävin hammaslääkärissäkin viime viikolla, jatkettiin juurihoitoa ja hammaslekuri sanoi että jos oikeen huono tuuri käy niin hammas voi ärtyä tästä. No mun tuurilla...arvatkaas miten kävi? Viikonloppuna ei tarvinnu enää pureskella ruokaa ja su-ma yönä tykytys hampaassa oli kiitettävällä tasolla. Mulla meni hermot, otin särkylääkettä ja istuin sohvalla laser suussa ja annoin valohoitoa hampaalle. Kai siitäkin ois kuva pitäny saada, toi laserin pää on varmaan halkasijaltaan 5-6cm ja kun sitä tonne takahampaaseen oikeeseen asentoon yrittää laittaa niin irvistys oli varmasti kaunis. Aamulla laseroin vielä uudelleen ja tadaa, särky lähti! Hammaslääkäri sanoi että antibiotti pitää alottaa jos tulehtuu mut hah, eipäs tarvinnu! Mä en millään niitä pillereitä suustani alas nyt(kään) laittais. Aina sitä pelkää et borre riehaantuu heti.

Mitenköhän paljon mun tarttis nyt nukkua et heräisin oikeesti? Ihan pakko mennä taas nukkumaan hetkeks...plääh!!! 6 päivää niin 2 viikkoa tulee hoidosta täyteen...helppaakohan sitte...

Ootteko käyny kannattamassa sitä kansalaisalotetta? Toivottavasti!!!