Viimeinen päivä lähdössä käyntiin. Lapset nukkuu vielä ja ite istun terassilla aamupalalla. Kahvia, tonnikalaleipää ja tuoreita mangoja. Mä niin rakastan näitä tuoreita hedelmiä täällä. Oon mä kyllä porsastellu pizzalla ja hampparillakin. Mut eipä mulle niistä mitään täällä tule.

Hienoinen ahdistus tuli kun käveltiin lasten kanssa toiselle rannalle. Siinä on jyrkkä mäki ja jyrkät rappuset ja mun jalat alko täristä voimattomuutta. Eiiih!!! No se loppu kuitenkin yhtä nopeesti kun alko ja toisinpäin oli tietty sama juttu mut sit ei enää tullukkaa mitään. Seuraavana päivänä oli pohkeet jumissa mut siinä mun vaivani sitte olikin. Hahaa!!! Tosin mä oon ottanu erittäin rennosti, kattellu kun muksut touhuaa ja nauttinu paljon siitä. Ihanaa on varsinkin nähdä kun tuon pienimmän maha pömpöttää. Tosin sekin on hetken huumaa, on se sen verran ikiliikkuja ettei siihen ihan helpolla massa ota kiinni.

Ensimmäisen kerran jouduttiin käymään täällä lääkärissä, vanhempi lapsi tuli kipeeks. Nesteytettiin sairaalassa ja sai pussillisen lääkkeitä mukaan. Toivottavasti tänään pääsis jo nauttimaan lomasta. Eilinen meni vielä petipotilaana, iltaa kohden vähän alko helpottamaan ja nyt kuume on pysyny jo pois.

Meillä on siltin ollu tosi kiva loma, ollaan naurettu ja touhuttu, syöty ja löhötty yhdessä. Kotona on aina niin kiire et tää tekee niin hyvää. On tässä siltin jo kotiinkin ikävä, mieluiten tietty oisin halunnu koko perheen mukaan tänne. Jospa sitte seuraavalla kerralla :)