Siinä päällimmäinen olotila. 

Mitään ei oikeen jaksa tehdä ja ärsyttää! Aamulla kun herää, kunhan nyt jotenkin herään niin eka tunti menee ihan jees. Sitte se alkaa, päässä pyörii, lihakset värisee voimattomuutta, kroppa nykii miten sattuu ja aivosumu on sillä tasolla et tunnen olevani täysi idiootti. Ihan ku sitä seurailis ulkopuolisena ympärillä tapahtuvaa enkä siltikään ymmärrä mistään mitään. 

Lääkkeet on menny nyt jonkun aikaa täydellä annoksella ja minä kyttään koko ajan sitä lääkepulloa että koska se loppuu, väheneekö se edes yhtään. No on se vähentyny mut ihan hiton hitaasti. Toinen pullo odottaa vielä kaapissa. Kyllähän mulle sanottiin että se on riittosaa tavaraa. No tuntuu olevan! 

Jonkun asteinen flunssa on ollu tässä kans päällä. En tiedä onko virukset heränny vai onko tää sitä mitä kaikilla muilla tuntuu olevan mut paljon lievempänä. 

Mä inhoon tätä olotilaa!!! Ei millään jaksais ja tekis mieli möllöttää ittekseen ja sitäkään ei kuitenkaan jaksa tehdä. Mä voisin nyt mennä nukkumaan ja herätä kun noi lääkkeet loppuu. Jospa joku välillä kaatais ne vaan kurkusta alas.

No jos jotain hyvää nyt niin kipuja ei ole. Ja illat on kuitenkin vähän parempia, taas niin tyypillistä borresontaa.

Tänään uhkasin että kun tuo viruslääke on ohi niin sitte loppuu jokanen borrelääke ja mä alan elää normaalisti. Ja lähden kuukaudeks Thaimaaseen toipumaan nyt ;) Tää räntäpaksakökkökuraloskakeli ei innosta millään tavalla. Mä haluun aurinkoon ja lämpöön!

Että plääh!