Viikonlopun yli mä söin antibiottia nyt sitte täyttä annosta. Se tärinä ja vapina ja totaalisen pihalla -olo meni yhtä nopeesti ohi kun tulikin, mutta!!! Mä en sitä vielä alkuun edes tajunnut, ihmettelin vaan että hermostutti ihan jokanen juttu ja päivä päivältä enemmän mun pinnani oli kiree ku viulun kieli. Sisällä oli ihan järjetön raivo eikä mitään syytä. Ei minkäännäköstä. Eilen mä sen tajusin että toi olo alkaa tulla aina kun otan antibiotit. Mä oon ihan pihalla että mikäs tää juttu nyt on ja suoraansanottuna mua jo hirvitti. Nyt mä oikeesti myönnän että käy todella korvien väliin! En mä nyt mitään raivareita ole saanu mutta olo on ollu ihan riivattu. Hui!!!

Tänään pienensin annostusta takasin ja oon ollu ihan ok. Mä en ymmärrä että mistä tollanen raivotautinen olotila voi tulla. Mä muistelen että bartonellaan (se yks lisäinfektio) kuuluu tollasta mutta en muista varmaksi. Ei käyny pienessä mielessäkään että noi lääkkeet voi heittää mielen noin raivon valtaan.

No, onneks toi oma järki nyt pelaa sen verran että ymmärsin pienentää tota annostusta. Mun täytyy ehkä kysästä mun hoitajalta neuvoa...

Muuten oon voinu hyvin, jos nyt ei oteta huomioon eilistä jäätävää päänsärkyä. Joku jos sanoi jotain hiljaakin ni oli ku vasaralla ois kalautettu päähän.  

No, tänään on ollu parempi päivä. Polvet alkaa helpottaa!!! Jee!!!