Kehuinkos mä mun polvea joku päivä?

Taisin kehua ja voi helkutti että sen kanssa tuli takapakkia! Nyt se suuttu niin että mulla ei ollu enää muuta vaihtoehtoa kun kulkea keppien avulla. Samperin kipeeks tuli. Ensinnäkään ne kepit ei istu mulle sitte yhtikäs hiukkaa, mä sohlaan niin paljon että ne on kumossa ja en minä osaa niillä mennä! Toisekseen mun kämmenet tulee kipeiks niistä...No hermohan siinä sohlatessa sitte meni. Mä kävin sitte hakemassa polvituen ja aattelin että kyllä se auttaa. Ekat 5 min tuntu hyvältä, sitte alko entistä pahempi särky ja se kiristi ja puristi ja oli kaikkea muuta ku hyvä. Mä päätin että NYT mä lähden saunaan ja uimaan, viimeks kivut jäi sinne. Vesi oli 8 asteista ja kyllä mä sinne sitte lopulta menin. Mä vihaan kylmää vettä. Saunassa sentään oli hieno huomata että hikoan taas normaalisti. Tossa välissähän oli taas keho tukossa. Kaippa ne lääkkeet nyt on taas saanu jotain aikaseks. No ehkä se polvi nyt jotenki oli vähän parempi eilisiltana.

Se on kumma juttu miten mun on vaikee keskittyä tähän oman terveyden hoitoon. Hoidan jonkun verrankin muita laserilla mutta en itteäni. Kyllähän mä sen nyt oon koko ajan tienny että siitä apua saisin mutta mikä ihme siinä on niin vaikeeta alkaa hoitaa itteensä???? En tajua. No eilen oli sitte hermo jo niin piukalla ja päätin että nyt tää saa luvan loppua ja laseroin polveani. Monestihan käy niin että ensin tulee kipeeks ja sitte se alkaa auttaa, niin sanottu paranemisprosessi. Yöllä melkein itkua jo väänsin ku polvi oli sitte niin helkkarin kipee, aamulla niin turvoksissa että polvituelle sain heittää heipat samantien. Ei mahdu. Aamulla lisää laseria ja kappas kummaa...mä pääsen jo kävelemään! Ihminen on sitte välillä niin tyhmä!!! Onhan se kipee vieläkin mutta ei ollenkaan sellasta mitä tässä nuo pahimmat päivät oli. Kyllä se vielä paukkuu ja muljahtelee kävellessä eikä mun kävelytyyli taida puhdasta kymppiä saada mutta kävelempä kumminkin omin avuin! Sen verran kiukkua tässä keräsin ton tai itteni kanssa että päätin pystyä ens viikolla jo juoksemaan ;) 

En mä siltinkään tajua miten mä oon näin tyhmä...tai saamaton...

Saksan testeistä ei oo kuulunu vielä mitään. Huomenna tulee 3 viikkoa siitä kun ne otettiin, eli ne tulee sitte viimestään 3 viikon sisällä. Mun puolesta vois tulla jo, mä oon vähän malttamaton ihmistyyppi ;)