Tänne on tullu uusia lukijoita, tervetuloa vaan lukemaan mun omituisia höpinöitäni :)

Nyt on parempi olo. Valitettavasti siihen on syynä se että en oo ottanu lääkkeitä kahteen päivään. Ei vaan enää pystyny, oli niin kamala olla. Väsymys on helpottanu, tuntuu ihanalta olla vähän niinku oma ittensä. Pystyn kävelemään jo normaalin näkösesti, pieniä matkoja kylläkin ja huimaus helpotti. Mutta jotta nyt ei niin ihanaa ois taas kaikki niin mulla on kolmatta päivää menossa tuntohäiriötä. Ja arvatkaas missä... no nenänpäässä! Toooodella ärsyttävää :D Tuntuu että joku kutittelis höyhenellä tai puristais koko ajan. No pieni vaiva tuo nyt oikeesti on mutta ärsyttävässä paikassa.

Tänään alotin taas lääkkeet uusiks. Päänsärky tuli heti takas ja oikea silmä lähti jo lomalle. Kaks pirua tappelee tuolla pääkopassa koko ajan. Toinen huutaa syö äkkiä lääkkeet että ne loppuu ja toinen heittäs ne hevontuuttiin. On tää semmosta kysymysmerkkinä oloa, mitä enemmän ottaa asioista selvää sitä enemmän mä oon pihalla mitä pitäs tehdä. Oma pää sanoo että pitäs vaan jaksaa pommittaa täysillä bakteereja ja viruksia jotta ne kuolis tehokkaimmin, oli oma olo sitte ihan mikä vaan. Psyyke ei vaan tahdo kestää enää.

Mä oon sitäkin miettiny että pitäskö mun ottaa vielä kerran ne suomen borretestit. Jospa se näkyis niissä. Enhän mä siitä mitään muuta hyödy kun että voisin näyttää lääkärille ja hymyillä samalla erittäin veemäisesti, mitään järkevää hoitoa en kuitenkaan sais. Ihan vähän katkeruutta havaittavissa ;)