Kuhan kurkin paljon täällä on kävijöitä :)

No samalla vähän kuulumisia kun on kyselty...

Neurologilla käyty, positiivinen yllätys oli eikä tällä kertaa mua sieltä ulos naurettu, ainakaan toistaseks. Borrelioosiinhan ne nyt tietty ei usko, Saksan papereita kysyi ja piru vie ne jäi sinne kun se niitä katteli. Ehkä mä ne sieltä saan vielä takasin. No kuitenkin, oikea puoli on siis huono. Testeissä narahdin taas oikean jalan ataksiasta, polven refleksit ylivilkkaat ja jalkapohjasta tehtävässä babinskin testissä ei tullu mitään reaktiota. Vasen puoli pelitti ihan normaalisti. Käsissä on selkeä hitaus kun piti ranteita pyöritellä, ei vaan toimi oikea käsi samaan tahtiin kun tuo toinen. Ja hei, tälläsiä oireita ei kuulemma saa ite kehiteltyä ja kuviteltua...ei siis ainakaan vielä psykiatrille ;)

Ei osannu sanoa että missä vika, muutakun että tää on neurologista vikaa. Sanoi ottavansa mun asian esille kun eilen ovat kokoontuneet muitten neurologien kanssa ja miettivät että mistä nyt sitten pitäis lähtee tätä tutkimaan.

Kardiologillekkin tuli kutsu kahden viikon päähän.

Mulla on odotukset ehkä just ja just plussan puolella, mua huolestuttaa toi sydän ja ois niin hienoa että se tutkittais nyt ja saisin unohtaa sitte koko jutun. Vaikkakin se on sentään nyt paljon rauhallisempi.

Muuten vointi on nyt sellanen ja tällänen, hyviä päiviä ja huonoja päiviä. Paitsi et niitä huonoja päiviä on nyt ihan riittävästi taas ollu. Pää särkee lähes joka päivä enemmän tai vähemmän, huimaa, oikee puoli hatara, puutunu, tunnoton tai sitte kuhisee miljoona muurahaista...mitä millonkin ja nyt toi hiton oikee silmäkin heittäyty taas särkemään. Tai se särkee tuolta silmän takaa ja näen sillä huonommin. Ihan kun se ei kulkis samaa tahtia ton toisen silmän kanssa. Autoa mä en oo uskaltanu ajaa nyt 4 päivään ja kökkiny sisällä oikeestaan koko ajan. Kyllä välillä tuntuu et seinät kaatuu sitte ihan just päälle muttaku ei jaksa oikee mitään kuitenkaan. 

Mulla on nyt lähete kontrollitesteihin, vielä en oo saanu aikaseks varata aikaa...ehkä huomenna oisin niin reipas.