Taas!

Moneskohan tollanen alotus toi on mut siinäpä päällimmäiset fiilikset. 

Kuume, kurkkukipua, kova selkäsärky, järkyttävä polvikipu molemmissa polvissa ja lihaskipuja. Niistä on mun päivä tehty. Oon lämpöilly jos useemman päivän mut tänään nousi sitte oikee kuume ja sängyssä oon ollu horroksessa lähes koko päivän. Sen verran olin liikenteessä et kävin labrassa nielunviljelyssä kun tuo kurkku on täynnä valkosia peitteitä. Huomenna saan tulokset. Polvet kipeyty sunnuntaina ku kävelin enemmän, eilen en meinannu päästä enää mihinkään. Karmee kipu! Tulee lisäks sellasia kipukohtauksia et tekis mieli karjua. Täällä mä sitte vaikerran. Oikee polvi on turvoksissa melko paljon. Ja sarvi otsassa kasvaa...

Kyllä taas syödään mun hermoja ja syvältä.

Kävin mä siellä neurologillakin. Pään kuvat on siis ok, kortisonisuihketta pitäs käyttää nenään ku limakalvoturvotus on voimakasta. No en käytä kortisonia. Tosiaankaan ennen kun on pakko.

No mä nyt sitte en osaa käsitellä elämän vaikeita tilanteita, siksi mä oireilen. Keskityn liikaa jalkaani, siks siinä on ataksiaa. Saksan tuloksia ei edes vilkassu vaan alko lukemaan keväällisen infektiolääkärin lausuntoa, ihan ku oisin vajaaälynen enkä ymmärtäis tekstiä. No en mä kyl aina ymmärräkään ;) Mulla ei ole borrelioosia ja tosiaan oireilen koska en osaa käsitellä elämän vaikeita hetkiä. That's it ja mut heitettiin jälleen pihalle.

Se tilanne oli jo niin koominen välillä et purskahdin nauramaan. Puolisolla meinas ihan palaa käämit. Eihän se lääkäri kuunnellu mua oikeestaa missään kohtaa. 

Ei mulla nyt silti hätää ole, mulla on lääkitys ja hoitopaikka mistä saan apua. Taas kerran suututtaa niitten puolesta kenellä borre on ja saavat samaa kohtelua. Noinhan mulla kävi jo sillon ku tää alko.

Että hohhoijakkaa.