Pieni kuulumiskertomus :)

Mä kävin tänään bioresonanssissa neljännen kerran. Parisen viikkoa on ollu pientä oireilua ja oon ollu vähän turhan väsyny. Päätin mennä heti tuonne ennen kun ongelmat kasvaa. Muutamia kertoja tasapaino heitti oikeelle ja kompuroin, ihan kun joku hulauttais lämmintä vettä vasemman olkapään etupuolelle, kantapääkipua ja kämmenet & jalkapohjat on ollu arat. Jotain pientä nivelsärkyä on kans ollu.

No tosiaan kävin hoidossa tänään. Borrelioosia ei näkynyt!!!!!!!!!!! Eikä mykoplasmaa! Viimeksihän se mönki mun sydämmessä. 

Tavallisia flunssaviruksia löyty, coksaxievirus, muutama parasiitti, autonomisessa hermostossa oli vikaa, sydämmessä häikkää, verenkierrossa, meridiaanit aivan sekasin, niska- ja alaselän nikamissa sanomista...mitäköhän muuta oli....en muista.

Hoitaja varotti että tiedossa on tärinää ja varmaan huonoa oloa. Huonosta olosta en tiedä mut mulla on ihan ADHD -fiilis. Voisin lähteä juoksee maratonin. Virtaa kun pienessä kylässä. Ja tuo olkapäänseutu on lämmin hassusti.

Muuten mä oon voinu ihan loistavasti tähän asti! Tehny töitä ihan apinana ja nauttinu siitä kyllä ihan mielettömästi. Mä niin elän! 

Ehkä mun täytyy nyt lähtee lenkille et rauhotun ;)

Mukavaa syksynjatkoa! :)